24.5.2026 18:51Bişey değil Ceylan bakayım bi.kos.
sende sagol evrim vıdyo geldımı sana .imm. .ds. .dusun.
24.5.2026 18:43
_C3yL@n_ yazdı: .ao. evrim .hello. .iak. :)
Sagolasın Ceylan hayırlı akşamlar dilerim:).ao. evrim .hello. .iak. :)
24.5.2026 16:24
_C3yL@n_ yazdı: .tünaydın. evrim .ip. .hg. .ds.
Hb Ceylan eline sağlık sanada hayırlı pazarlar dilerim:)