Ziyaretçi Defteri
Mobil wap chat sitemizden yararlanabilmek için lütfen Giriş yapınız ya da Kayıt olunuz.

** KarŞıYaKaLı
24 gün önce. 11:17
Ne çıkar yanımda olmasan! kalbim senden ibaret değil mi? uzaktan sevmek zor demişsin; etme sevdam etme, görmeden sevmek ibadet değil mi ?

** _C3yL@n_
25 gün önce. 22:55
*
aynen .cylnn01.
[EDIT]| _C3yL@n_ tarafından editlendi | 30.5.2026 11:20 |[/EDIT]

** GeCe MaViSi
25 gün önce. 21:33
Nasilsin sevda

* ~SeVdaM~
25 gün önce. 21:30
Sağolun teşekkürler

** _C3yL@n_
25 gün önce. 21:06
.as. sevda .hgz. sızınde gecmıs bayramın mubarek olsun .kv.
Geri Dön
www.yabanguluchat.com © 2026 TURKUAZ
yabangulu1139@gmail.com