Ziyaretçi Defteri
Mobil wap chat sitemizden yararlanabilmek için lütfen
Giriş yapınız
ya da
Kayıt olunuz
.
KarŞıYaKaLı
23 gün önce. 11:17
Ne çıkar yanımda olmasan! kalbim senden ibaret değil mi? uzaktan sevmek zor demişsin; etme sevdam etme, görmeden sevmek ibadet değil mi ?
24 gün önce. 22:55
aynen .cylnn01.
[EDIT]| _C3yL@n_ tarafından editlendi | 30.5.2026 11:20 |[/EDIT]
24 gün önce. 21:33
Nasilsin sevda
~SeVdaM~
24 gün önce. 21:30
Sağolun teşekkürler
24 gün önce. 21:06
.as. sevda .hgz. sızınde gecmıs bayramın mubarek olsun .kv.
<
..
49
50
51
..
25377
Git
Geri Dön
www.yabanguluchat.com © 2026
TURKUAZ
yabangulu1139@gmail.com