abi sende yahnın olur gel bakım abi sende başlayacam .haha.
Nejat8.5.2015 20:26Seni yiyeylim ben senden kartim biraz .haha.
Nejat8.5.2015 20:25Catlak yemege gitti erhan bu gidisle birbirimizi yiceyiz.haha.
bak işden geldik yemek yok vallah abi ac kaldık .haha.
abi catlaq gelsin bizler para versin yapalım burasızda bizim abi
catlaq.bagir. nerdesin gene