Ziyaretçi Defteri
Mobil wap chat sitemizden yararlanabilmek için lütfen Giriş yapınız ya da Kayıt olunuz.

* Nejat
8.5.2015 20:30
Bende yemek yicem erhan kim gelirse sende onu ye .haha.

* Nejat
8.5.2015 20:28
Afiyet olsun nefise bizede ikram et hepsini sen goturme.haha.

** asi kral
8.5.2015 20:28
evet abi ne yapıyım catlaq benin ac bırakdı bende yedim sıra sende abi.haha.

** asi kral
8.5.2015 20:27
ne var bakım menude her yemeyi yiemiyorum ben .haha.

* Nejat
8.5.2015 20:27
Bende diyom millet nerde erhan senmi yedin hepsini.haha.
Geri Dön
www.yabanguluchat.com © 2026 TURKUAZ
yabangulu1139@gmail.com