Ziyaretçi Defteri
Mobil wap chat sitemizden yararlanabilmek için lütfen Giriş yapınız ya da Kayıt olunuz.

** asi kral
16.7.2015 21:37

Bitecek aşkım
Buda bitecek
Ne sanıyordun ki "ölümsüz aşk"mı

Ölümsüz aşk bizimki olamaz aşkım
Biz bir araya gelemeyiz aşkım
Çünkü aşkım
İçimizde engeller var
Kıpraşan ve bizi ayıran.efkar.

** asi kral
16.7.2015 21:36
Seni seviyorum aşkım
Her ne kadar sana anlatamasamda
Seni seviyorum

Sen de beni sevdiğini söylüyorsun
Korkuyorum aşkım
Sana inanmaktan korkuyorum

Sonu nasıl olacak sanıyorsun ki
HHer ne kadar sevdiğimizi söylesekte
Engeller var aşkım.efkar.

** asi kral
16.7.2015 21:35

Karşıma çıktığın güne
Lanetler okuyorum
Bir yandan da iyiki çıktın diyorum
Aşkı tattım diyorum
Kısa ve sonu acı da olsa
Tattım diyorum

Sana son sözüm
Seni kendimi sevmediğim kadar çok seviyorum
Ve bunu bilmeni istiyorum
Gör işte gururumu da
Ayaklar altına alıyorum
Çünkü seni çookk seviyorum!.Efkar.

* _TERMİNATOR_
16.7.2015 01:12
iyi geceler 2 gun yokum ki

* _TERMİNATOR_
16.7.2015 01:12
rica ederim ne demek prenses:)
Geri Dön
www.yabanguluchat.com © 2026 TURKUAZ
yabangulu1139@gmail.com