Kırgınım Annemm. ! GüL verirken diken ßatıran eLLere. ! ßir teßessümü Çok gören GözLere..! Dipsiz kuyuLarin KaranLık yüzLerine..! Kırgınım Annem.!
Mahbub19.7.2015 20:13
İnsanı yorgun kılan hayat degil Taşıdıgı maskeler
ASİLKAN17.7.2015 14:00
Dua Kapılarının Ağzına Kadar Açık, bela Ve Kötülüklerin Arındırıldığı Bu Güzel Günde Bayramınızı Tüm Sevdiklerinizle Birlikte Hayırlı ve Mutlu geçirmenizi, her şeyin kalbiniz kadar güzel olmasını,emege saygı duyarak karşılıgını asla göz ardı etmeyerek, Dostluğu,sevgiyi, geleceğ,Aşımızı,ekmeğimizi,soframızı.Hüznümüzü,acımızı,yalnızlığımızı paylaştığımız; birlik ve beraberliğimizi,kardeşlik w dostluğumuzu en sıcak şekilde hissedeceğimiz
Mahbub17.7.2015 08:31
Bu bayramda gönlünüz dertlerinden arınmış, tüm gözyaşlarınız dinmiş olsun. Yüzünüz de hep gülümseme, kalbiniz huzurla dolsun. Ramazan Bayramınız kutlu olsun
16.7.2015 22:12
sevgi ektim bicemedim.. bisenlerden ne farkim var.. can elinden gulemedim.. gulenlerden ne farkim var..
gozlerine bakamadim.. bakanlardan ne farkim var.. sevmek gunahsa...eger cekenlerden ne farkim var.efkar.