Ziyaretçi Defteri
Mobil wap chat sitemizden yararlanabilmek için lütfen Giriş yapınız ya da Kayıt olunuz.

* tiryaki
27.7.2015 16:05
v^√v^√v√▬▬▬▬▬ •►╭●╯Git diyemezsin bana gidemem çünkü
.
v^√v^√v√▬▬ •►╭●╯Anlasana bağımlı bir sevdanın müptela aşığıyım
.
v^√v^√v√▬▬▬▬▬▬ •►╭●╯Anlasana sensiz nefe

* tiryaki
27.7.2015 15:57
Hepimiz çocukken bir kibriti ağzımıza alıp söndürdük sandık,
Oysa içimize düşürmüşüz #ateşi haberimiz yok..!!!

* tiryaki
27.7.2015 15:11
Yıkılan Hayallerimden Vazgeçtim ,
Kaybettiğim Uykularımın Peşindeyim . . !

* tiryaki
27.7.2015 15:09
Bu sevdalı gönlümü ahu zar eğledin
Yaraya bir merhem çalmadan gitme
Bana sevdayı çektirdin inat eğledin
Gönlümdeki yarayı sarmadan gitme.
Gözlerimde yaşlarım kurudu derdin
Beni böyle ağlatıp da bırakıp gitme.
Aşk acıdır inan hiç çekilmez derdin
Beni ne olur bu aşka salıp da gitme.
Yollarım çok uzak gelemem derdin
Yolları bağlamadan sakın ha gitme.
Ömrümü benden alıp gitmek istersin
Beni banimle yalnız bırakıp gitme.

* tiryaki
27.7.2015 14:33
Yazdıklarını değil, seni alırım üstüme..
Unutma kadın senin bende devamın var!
Geri Dön
www.yabanguluchat.com © 2026 TURKUAZ
yabangulu1139@gmail.com