Ziyaretçi Defteri
Mobil wap chat sitemizden yararlanabilmek için lütfen Giriş yapınız ya da Kayıt olunuz.

** asi kral
2.10.2015 15:30
Bir deliye sormuşlar ,senin bir dünyan var mı diye ,deli de herkesin meraklı bakışları arasında der ki benim dünyam var ama deli halimle kurduğum tertemiz bir dünya.efkar.

** asi kral
2.10.2015 15:14
hani o bakmaya doyamadığımız doğan güneş vardır ya ,işte onun önünü kaplayan kara bulutlar vardır , insanın düştüğü hatalar ve kararan hayatlar da öyle bir hale gelmiştir.tgul.

** asi kral
2.10.2015 14:15
Selam canlar ben geldim nbr Nasılsıniz bakım

* blade
1.10.2015 23:44
..Sızlamayan,
Özlemeyen,
İnlemeyen,
Yanmayan,
Anmayan kalbin,
_______TAŞ'tan ne farkı var ki..

* blade
1.10.2015 23:35
Yaralanıyorum mutlaka / dünyaya her uğradığımda..
Geri Dön
www.yabanguluchat.com © 2026 TURKUAZ
yabangulu1139@gmail.com