25.10.2015 14:46Çayı bekletirsen soğur, papatyayı bekletirsen solar,
Beni bekletirsen vazgeçerim.
Bu da benim kanunum . . .♡
Selam canlar hayırlı sabahlar dilerim Günaydın iyi sohbetler dilerim.nes.
Selam arkadaşlar hayırlı aksamlar dilerim nbr Nasılsıniz bakım iyi sohbetler dilerim.nes.