Ziyaretçi Defteri
Mobil wap chat sitemizden yararlanabilmek için lütfen
Giriş yapınız
ya da
Kayıt olunuz
.
CANIMSIN
26.10.2015 20:05
evde tüpüm bitdii çay demliyenim yokk adminn:d
26.10.2015 20:04
Bazen haddimi aşan sözler kurmak istiyorum
Haddini aşanlara
Sonra susuyorum ki ; Edebim konuşsun ...
26.10.2015 20:03
... ağzının tadı yoksa,
bir çay demle ,
doldur üç bardak ;
biri sağlığına
biri varlığına
biri yandığına olsun ..
26.10.2015 20:01
Ben KİN Tutmam..S*İKTİR'i Basarımm
26.10.2015 20:00
ڪےڪےڪےڪےڪےڪےڪےڪے
,
," Artık,
Söylenecek her şeyi
Bir fasl-ı hazana bırakmış , öylece yanmıştık.. "
ڪےڪےڪےڪےڪےڪےڪےڪے
<
..
25298
25299
25300
..
25392
Git
Geri Dön
www.yabanguluchat.com © 2026
TURKUAZ
yabangulu1139@gmail.com