Ziyaretçi Defteri
Mobil wap chat sitemizden yararlanabilmek için lütfen Giriş yapınız ya da Kayıt olunuz.

* Admin
26.10.2015 21:26
Görmezden geldiklerini gözden geçirdiğinde
İnce ayrıntıların farkına varırsın, ve ne çok şey kaçırdığını anlarsın
Üzerinde durduğun çoğu şeyde , gereksiz detaylardır aslında.

* Admin
26.10.2015 21:22
gôlgesine sıgınacağım çok umudum oldu
birçoguda gûneşi gôrmeden soldu .

* Admin
26.10.2015 21:19
Sonra da oturduk çay içtik .
varmışsın gibi karşılıklı
yokmuşsun gibi sessiz ..

* Admin
26.10.2015 20:27
Uykum var dostum
Ama hasret giryor araya, hüzün doluyor kalbime
Gözlerim kan canaği
Uykusuzluktan mı, özlemden mi bilemedim
Uykum var dostum
Simdi dalsam uykuya ve azalsa hasretlerim
Bakma öyle oralardan ne oluyor deme
Hasret denen rüzgar , fırtına oluyor yüreğimde

* Admin
26.10.2015 20:18
resım attım ordakınden ıstıfade et :d
Geri Dön
www.yabanguluchat.com © 2026 TURKUAZ
yabangulu1139@gmail.com