Ziyaretçi Defteri
Mobil wap chat sitemizden yararlanabilmek için lütfen Giriş yapınız ya da Kayıt olunuz.

* dıl_bırin__
9.4.2016 19:58
.sa. Güzel ot warsa hayat war demek:D Bi ot içm.ot. Cayıda sonra içerim:)

* YABANGÜLÜ
9.4.2016 00:30
(u16) ot var çayıda şimdilik yükleyene kadar parantez aç u15 yaz parantezi kapat (u15)

* YABANGÜLÜ
9.4.2016 00:27
(u16) .as. .hg. (u15)

* dıl_bırin__
8.4.2016 22:18
.sa.

* DİLSİZYUREGİM
7.4.2016 22:35

Kimi gun agladim
kimi gun uzuldum
uzaktan hep sana
mutlu gorundum
oysaki ben burada
hergun surundum
ondandir bu veda

ELVEDA CANİM
Geri Dön
www.yabanguluchat.com © 2026 TURKUAZ
yabangulu1139@gmail.com