dıl_bırin__9.4.2016 19:58.sa. Güzel ot warsa hayat war demek:D Bi ot içm.ot. Cayıda sonra içerim:)
9.4.2016 00:30(u16) ot var çayıda şimdilik yükleyene kadar parantez aç u15 yaz parantezi kapat (u15)
9.4.2016 00:27(u16) .as. .hg. (u15)
dıl_bırin__8.4.2016 22:18.sa.
DİLSİZYUREGİM7.4.2016 22:35
Kimi gun agladim
kimi gun uzuldum
uzaktan hep sana
mutlu gorundum
oysaki ben burada
hergun surundum
ondandir bu veda
ELVEDA CANİM