
GaMZeLi11.4.2016 20:26Evet yok sakin burası :) abla gelir birazdan belki .ds.
kehribar11.4.2016 20:00h.buldum ama herzamankı gibi yine kımse yok :)

GaMZeLi11.4.2016 19:57.as.kehribar .hg.
kehribar11.4.2016 19:40slm sessiz ada :)
kehribar10.4.2016 23:02kimse yok