Bir şeylerin dışındayım, biliyorum..!! Daha doğrusu bir şeyler bensiz sürüp gidiyor.!! Bazıları hiç birşey yapmıyorum diye bana kızıyormuş, olsun.!! Bende yaptıklarım için kendime kızıyorum..!!
kehribar16.4.2016 00:40
iyi geceler sessiz defterim seni yine senle bas basa bırakıyorum :)