Ziyaretçi Defteri
Mobil wap chat sitemizden yararlanabilmek için lütfen Giriş yapınız ya da Kayıt olunuz.

* GARİP1 ADAM
16.4.2016 01:11
Bir şeylerin dışındayım, biliyorum..!!
Daha doğrusu bir şeyler bensiz sürüp gidiyor.!! Bazıları hiç birşey yapmıyorum diye bana kızıyormuş, olsun.!! Bende yaptıklarım için kendime kızıyorum..!!

* kehribar
16.4.2016 00:40
iyi geceler sessiz defterim seni yine senle bas basa bırakıyorum :)

* YABANGÜLÜ
16.4.2016 00:36
(u16) .kop.

* kehribar
16.4.2016 00:29
tüh itfaiyerin hepai isteymiş :)

* YABANGÜLÜ
16.4.2016 00:28
(u16) çağır .gg.
Geri Dön
www.yabanguluchat.com © 2026 TURKUAZ
yabangulu1139@gmail.com