kehribar16.4.2016 06:54günaydın defter
GARİP1 ADAM16.4.2016 01:21.arv.
GARİP1 ADAM16.4.2016 01:18Her suskunluğum,
Keşke Celladına teslim etti niyetinde beni ..
Geceleri gerçeklik baltası sayısız inerken boğazıma
Gündüzler cenaze şenliğinde sürdürdü ayinini..
Kanadi kırık turna misali sürüklendim ölüm vadilerinde
Sana aç, sana kurak kaldi günlerce ruhum..
Hasret kargaları dolaşırken üzerimde haince..
Gönlümde kanamaya başlayan aşkın cesedini gömmeye yer aradım ..
GARİP1 ADAM16.4.2016 01:14Asmışlar darağacına özgürlüğümdeki "BENİ"
Tutsaklığım ölmüyor nerdesin.!?
GARİP1 ADAM16.4.2016 01:13Sevda alfabesine adak diye niyetlenmiş
Hiçbir cümlede sevdaya kurban edilmemiştim oysa.
Yalnızlığın kollarında can verdi sevdam.
Körpe umutlarımın paçalarını sıvazladım,
Usulca yatırdım musallaya yüreğimi.
Kendi ellerimle kefenledim cümlelerimi yokluğunla ve
Saf tuttum kendi cenazemde,
Sevda niyetine..