Ziyaretçi Defteri
Mobil wap chat sitemizden yararlanabilmek için lütfen Giriş yapınız ya da Kayıt olunuz.

* YABANGÜLÜ
24.4.2016 19:47
(u16) Yaşayarak öğrenmek,Bedeli en yüksek öğrenme biçimidir..
.
.Napoleon Bonaperte

* YABANGÜLÜ
24.4.2016 19:31
(u16) ♥✻ღϠ₡ღ✻ MUTLU HUZURLU EN GÜZEL AKŞAMLAR SİZLERİN OLSUN
(¯`✻´¯)"UMUT'' karanlıklar içinde güneşi beklemek, bazen yürekteki sevgiyi görebilmek, bazen de "PAPATYA" gibi hayata gülümseyebilmektir.
Güzel Bir Akşam Dileğiyle Sevgiler..
| YABANGÜLÜ tarafından editlendi |

* YABANGÜLÜ
24.4.2016 19:26
(u16) Gün Eksilmesin Penceremden
Ne doğan güne hükmüm geçer,
Ne halden anlayan bulunur;
Ah aklımdan ölümüm geçer;
Sonra bu kuş, bu bahçe, bu nur.

Cahit Sıtkı Tarancı

** GaMZeLi
23.4.2016 17:10
.si.
Hayatta bazı şeyleri unutabilirsin ama seni seveni, seni sayanı, sana yardım edeni, zor gününde yanında olanı ve acını paylaşanı asla unutma!

** GaMZeLi
23.4.2016 17:09
Hayat işte. Yüzümüz güldü de, yüreğimiz gülmedi hiç bizim. Mert olduk namertliği gördük. Vefalıydık, vefasızlığı yaşadık. Tutunduğumuz dallar elimize geldi, güvendiğimiz dağlara karlar yağdı. Sevdik söyleyemedik. Hep yanlış anlaşıldık. Hayat işte. Sınandık, aldandık, yüreğimiz yandı. Ve biz hep kaybettik; hayat kazandı.
.si.
Geri Dön
www.yabanguluchat.com © 2026 TURKUAZ
yabangulu1139@gmail.com