(u16) ELimde, KeLimeLerden Tükenmiş Bir YaLnızLık..! Yüreğim UçurumLarın Menzilinde Fırtına. __Ben Yitirdim ’' Y A R '’ Her Çiçekte Açan Gülüşünü. Hüznüm Tütün Sarısı Pusudaki AyrıLığa Gebe. ÇığLıksa SessizLik, Avazım Çıktığı Kadar Susuyorum Şimdi:
(u16) █ ●̮̑(¯`✤´¯)..HAYIRLI.!ღ ✿♪✿ █ ●̮̑•.¸.•´(¯`✤´¯)..MUTLU.!! ღ ✿♪ █ ●̮̑(¯`✤´¯)...BİR AKŞAM .✘ ✿♪✿ █ ●̮̑OLMASINI☆ღ☆DİLERİM.ღ✿♪✿ █ ●̮̑↪ღ↩💐*💙`*S £ V G İ L £ R *💙`*💐↪ღ↩
15.5.2016 19:32
(u16) Gölgende dinlenen insanlarla değil, Gönlünde dinlediğin insanlarla yola çık Şems-i Tebrizi
15.5.2016 19:28
(u16) İyi günlere inanıyorsan, Üstelik hava da güzelse, YAŞAMAK güzel şey, Çok güzel şey doğrusu... Melih Cevdet Anday.