Ziyaretçi Defteri
Mobil wap chat sitemizden yararlanabilmek için lütfen Giriş yapınız ya da Kayıt olunuz.

* YABANGÜLÜ
16.5.2016 00:49
(u16) ELimde, KeLimeLerden Tükenmiş Bir YaLnızLık..!
Yüreğim UçurumLarın Menzilinde Fırtına.
__Ben Yitirdim ’' Y A R '’ Her Çiçekte Açan Gülüşünü.
Hüznüm Tütün Sarısı Pusudaki AyrıLığa Gebe.
ÇığLıksa SessizLik, Avazım Çıktığı Kadar Susuyorum Şimdi:

* YABANGÜLÜ
15.5.2016 22:28
(u8) Umutsuzluğa inat;
Huy edinmişiz maviyi,
Karamsarlığa inat;
Düşürmeyiz elimizden kahveyi.

* YABANGÜLÜ
15.5.2016 21:08
(u16) █ ●̮̑(¯`✤´¯)..HAYIRLI.!ღ ✿♪✿
█ ●̮̑•.¸.•´(¯`✤´¯)..MUTLU.!! ღ ✿♪
█ ●̮̑(¯`✤´¯)...BİR AKŞAM .✘ ✿♪✿
█ ●̮̑OLMASINI☆ღ☆DİLERİM.ღ✿♪✿
█ ●̮̑↪ღ↩💐*💙`*S £ V G İ L £ R *💙`*💐↪ღ↩

* YABANGÜLÜ
15.5.2016 19:32
(u16) Gölgende dinlenen insanlarla değil,
Gönlünde dinlediğin insanlarla yola çık
Şems-i Tebrizi

* YABANGÜLÜ
15.5.2016 19:28
(u16) İyi günlere inanıyorsan,
Üstelik hava da güzelse,
YAŞAMAK güzel şey,
Çok güzel şey doğrusu...
Melih Cevdet Anday.
Geri Dön
www.yabanguluchat.com © 2026 TURKUAZ
yabangulu1139@gmail.com