Bence bir gün çok mutlu olacaksın. Ama gülüp geçmeyi, boş vermeyi öğrenirsen. Hem her şeyi takacaksın, herkesin her söylediğini umursayacaksın, hem de çok mutlu olacaksın öyle mi?! Kusura bakma yok öyle bi dünya..ot.
ERDAL27.5.2016 00:09
.dsn.
26.5.2016 23:54
(u16) Beni işitmediler,görmediler bile.. Ben kendime açtığım krediyle yaşıyorum; belki yaşadığım da bir önyargı yalnızca .. Nietzsche
26.5.2016 23:53
(u16) ''Gülün tam ortasında ağlıyorum Her akşam sokak ortasında öldükçe Önümü arkamı bilmiyorum Azaldığını duyup duyup karanlıkta Beni ayakta tutan gözlerinin...''(Cemal Süreya)
26.5.2016 23:52
(u16) Uyumaya değil Rüyalarıma gidiyorum Orada yaşayacağım isteğimce Uyanıkken hiç yaşayamadığım. Aziz Nesin