Ziyaretçi Defteri
Mobil wap chat sitemizden yararlanabilmek için lütfen Giriş yapınız ya da Kayıt olunuz.

* ERDAL
27.5.2016 00:11
Bence bir gün çok mutlu olacaksın. Ama gülüp geçmeyi, boş vermeyi öğrenirsen. Hem her şeyi takacaksın, herkesin her söylediğini umursayacaksın, hem de çok mutlu olacaksın öyle mi?! Kusura bakma yok öyle bi dünya..ot.

* ERDAL
27.5.2016 00:09
.dsn.

* YABANGÜLÜ
26.5.2016 23:54
(u16) Beni işitmediler,görmediler bile..
Ben kendime açtığım krediyle yaşıyorum;
belki yaşadığım da bir önyargı yalnızca ..
Nietzsche

* YABANGÜLÜ
26.5.2016 23:53
(u16) ''Gülün tam ortasında ağlıyorum
Her akşam sokak ortasında öldükçe
Önümü arkamı bilmiyorum
Azaldığını duyup duyup karanlıkta
Beni ayakta tutan gözlerinin...''(Cemal Süreya)

* YABANGÜLÜ
26.5.2016 23:52
(u16) Uyumaya değil
Rüyalarıma gidiyorum
Orada yaşayacağım isteğimce
Uyanıkken hiç yaşayamadığım.
Aziz Nesin
Geri Dön
www.yabanguluchat.com © 2026 TURKUAZ
yabangulu1139@gmail.com