Ziyaretçi Defteri
Mobil wap chat sitemizden yararlanabilmek için lütfen Giriş yapınız ya da Kayıt olunuz.

* YABANGÜLÜ
27.5.2016 01:06
(u16) sende .hg. cnm .nes.

** GaMZeLi
27.5.2016 00:31
.hb. Erdal teşekkür ederim sizde .hg.

* YABANGÜLÜ
27.5.2016 00:27
(u16) .hg. Erdal .kv.

* ERDAL
27.5.2016 00:16
Kimseyi mutlu etmek için gelmedin hayata.
Ne birilerinin istediği gibi olmak zorundasın,
Ne birilerinin keyfine göre yaşamalısın. Her ne yaparsan yap kimseyi "çok mutlu" edemezsin.
Ayrıca seninle olmak isteyenler, mutlu etmeni beklemezler,
Onlar, sadece var oluşunla bile mutlu olabilirler.
Bunun haricindekileri ayıkla hayatından
Burası önemli!
...ve her gün bir tane çikolata ye. Bu, seni senden beklentisi olanlardan çok daha mutlu eder.

* ERDAL
27.5.2016 00:15
.as. Hgdin gamze iyi geceler
Geri Dön
www.yabanguluchat.com © 2026 TURKUAZ
yabangulu1139@gmail.com