Ziyaretçi Defteri
Mobil wap chat sitemizden yararlanabilmek için lütfen Giriş yapınız ya da Kayıt olunuz.

** GaMZeLi
29.5.2016 00:24
Napiyon Ablamm .sar.

* YABANGÜLÜ
29.5.2016 00:23
(u16) Uyumaya değil
Rüyalarıma gidiyorum
Orada yaşayacağım isteğimce
Uyanıkken hiç yaşayamadığım.
Aziz Nesin

* YABANGÜLÜ
29.5.2016 00:22
(u16) Dağların,dağların ardı,
Nazlıdır.
Uçurum kıyısında incecik bir yol
Gider, dolana dolana.
Ahmed Arif

* YABANGÜLÜ
29.5.2016 00:20
(u16) "Kalmışım bir başıma,
bir başıma ve uzak.
biliyor musun ?"
Ahmed Arif

* YABANGÜLÜ
29.5.2016 00:18
(u16) Bulanık çıkmış fotoğraflar gibiydim, görünümsüz
Yalnızdım, karışıktım
Beni tanıyan kimseler yoktu
Hiç yoktu..
Edip Cansever
Geri Dön
www.yabanguluchat.com © 2026 TURKUAZ
yabangulu1139@gmail.com