
_HaSrEt_5.5.2026 00:37.rica. soner .hgece. :) adanalıda ne anlar nazıklıkten
Çok tşk Ceylan çok naziksin.saygi.

_HaSrEt_4.5.2026 20:33
AyabaKaN yazdı: Tşk Ceylan babada versene ucundan sendeki torpilin. Ceylan.masum.
aha bu guzel kız ıcın .masum. benden torpıllısın sıte sahıbı yok emanetcı benım :)Tşk Ceylan babada versene ucundan sendeki torpilin. Ceylan.masum.

_HaSrEt_4.5.2026 20:06.ia. soner ben torpıllıyım .hih. sınırlenme kalbe zarar kut dıye gidersın (u48)