
_HaSrEt_9.5.2026 23:52hm yok ya örguyu oyle koydum sevıyorum ıkonu nerde bende o marıfet örgu orcem bıde satacam soner .peh.
.or.Oruyosuya sahada iyi seyirler.

_HaSrEt_9.5.2026 23:19hayırlı isler derken soner ne satıyormuyum ıyı seyırler benımde dızım var .tv.
Hayırlı işler Ceylan satiyomusunki.dsn.Ben.tv.izliyom.cay.

_HaSrEt_9.5.2026 18:41Benım kaderımde ayrılıklar var kıme baglandıysam ayrıldı yollar sevmedım kımseyı ben hic bukadar benden ayrılmaya yemınınmı var .dinle. .mzik. senı unumaya ömrum yetermı don desem tersine dunya donermı gururum aşkıma oyle dusmankı gerı don benı sev don dıyemkı .hn1. .cylnn01.