
_???C3yL@n???_12.5.2026 15:23
AyabaKaN yazdı: Tşk Ceylan hanım eline sağlık çok şükür yuvallanip gidiyoz bende seninde iligin hep daim ebedi olsun sultan.ot.
.rica. .ao. soner :) daım olsun hep ıyı olasın .amin. cumlemızın .imam.Tşk Ceylan hanım eline sağlık çok şükür yuvallanip gidiyoz bende seninde iligin hep daim ebedi olsun sultan.ot.

_???C3yL@n???_12.5.2026 13:02
AyabaKaN yazdı: .gun.Nasilsiniz bakem.cay.
.hello. .tünaydın. soner kendı adıma ıyı gıbıyım senden nbr .eline. sende buyur .cay. :).gun.Nasilsiniz bakem.cay.

_???C3yL@n???_12.5.2026 01:15.01cyln01. .oyle. .ah.