
_C3yL@n_18.5.2026 22:32.gecee. soner daım olsun hep ıyı ol .tsk. .eline. .mersi.
.aksam. yoo ne uyuyacam çok şükür bende iyi olmaya çalışıyor Ceylan hanım a.cay..imm.

Onur0118.5.2026 16:34.Tazecay.

_C3yL@n_18.5.2026 16:19
AyabaKaN yazdı: Tunaydinlar .hb. Ceylan sultan Nasilsin keyfin nasıl.ot.
bu saate kdr uyuyormuydun soner ben ıyı olmaya calısıyorum sen nasılsın .ot.Tunaydinlar .hb. Ceylan sultan Nasilsin keyfin nasıl.ot.