
_C3yL@n_20.5.2026 17:29.haksam. soner .hg. .cay.
Ben en son güvenimi beni yarı yolda bırakanda bıraktım.. Tahammülüm yok, Eyvallahım yok kimselere. Samimiyetler sahte geliyor artık... ne insana nede insan görünümlü olanlara inanıyorum... BAKIYORUM. SEÇİYORUM. GÜLÜYORUM.. GEÇİYORUM. .murat.
erhnn19.5.2026 20:40Yaş ilerledikçe bazı insanların neden ortadan kaybolmayı ve sessiz, özel bir hayat yaşamayı seçtiklerini daha iyi anlıyorum.
.aksam. Gozel insanlar.ot.