KarŞıYaKaLı 24 gün önce. 11:17Ne çıkar yanımda olmasan! kalbim senden ibaret değil mi? uzaktan sevmek zor demişsin; etme sevdam etme, görmeden sevmek ibadet değil mi ?
25 gün önce. 22:55 aynen .cylnn01. [EDIT]| _C3yL@n_ tarafından editlendi | 30.5.2026 11:20 |[/EDIT]
25 gün önce. 21:33Nasilsin sevda
~SeVdaM~ 25 gün önce. 21:30Sağolun teşekkürler
25 gün önce. 21:06.as. sevda .hgz. sızınde gecmıs bayramın mubarek olsun .kv.