Mobil wap chat sitemizden yararlanabilmek için lütfen Giriş yapınız ya da Kayıt olunuz.
Ziyaretçi Defteri
** KarŞıYaKaLı
23 gün önce. 11:17Ne çıkar yanımda olmasan! kalbim senden ibaret değil mi? uzaktan sevmek zor demişsin; etme sevdam etme, görmeden sevmek ibadet değil mi ?
** _C3yL@n_
24 gün önce. 22:55*
aynen .cylnn01.
[EDIT]| _C3yL@n_ tarafından editlendi | 30.5.2026 11:20 |[/EDIT]
** GeCe MaViSi
24 gün önce. 21:33Nasilsin sevda
* ~SeVdaM~
24 gün önce. 21:30Sağolun teşekkürler
** _C3yL@n_
24 gün önce. 21:06.as. sevda .hgz. sızınde gecmıs bayramın mubarek olsun .kv.
..495051..25377 |
Geri
www.yabanguluchat.com © 2026 TURKUAZ
yabangulu1139@gmail.com