Mobil wap chat sitemizden yararlanabilmek için lütfen Giriş yapınız ya da Kayıt olunuz.
Ziyaretçi Defteri
* Nejat
8.5.2015 20:34Erhan kalmasin birsey hepsini ye iyi aksamlar diyeyim bende dostlara gelirim gene:)
** asi kral
8.5.2015 20:34aynen abi senin nasıl yıye bilirdim diye düşünüyordum
am bunlar benın kesmez abi.haha.
* Nejat
8.5.2015 20:32.ikram..pide.ucuz yirttik yoksa erhan mideye indircekti beni.haha.
| Nejat tarafından editlendi |
** asi kral
8.5.2015 20:31aynen abi senden sonra kım gelırse onu yıyecem ben .hahaç
** asi kral
8.5.2015 20:30abi yedın bittirdi ondan sonra carıyor bizler sana afiyet olsun .haha.
..253332533425335..25374 |
Geri
www.yabanguluchat.com © 2026 TURKUAZ
yabangulu1139@gmail.com