Nejat 9.5.2015 13:14Sen yemeğimin tuzu, yüreğimin buzu, anasının en güzeI kızı… Sen kaIbimde en tatIı sızı, sen bütün varIığımın sevimIi hırsızı… Sen sevdikçe seviIesi, övdükçe övüIesi, öptükçe öpüIesi, aşık oIdukça oIunacaksın
Nejat 9.5.2015 13:14KaIbinde biraz sevgiye yer kaImışsa…BuI,sev,sevecek insan eğer kaImışsa… Sevilecek insan kalmamış Nejat | Ecemm tarafından editlendi |