Mobil wap chat sitemizden yararlanabilmek için lütfen Giriş yapınız ya da Kayıt olunuz.
Ziyaretçi Defteri
* Nejat
9.5.2015 13:14Sen yemeğimin tuzu, yüreğimin buzu, anasının en güzeI kızı… Sen kaIbimde en tatIı sızı, sen bütün varIığımın sevimIi hırsızı… Sen sevdikçe seviIesi, övdükçe övüIesi, öptükçe öpüIesi, aşık oIdukça oIunacaksın
* Nejat
9.5.2015 13:14KaIbinde biraz sevgiye yer kaImışsa…BuI,sev,sevecek insan eğer kaImışsa… Sevilecek insan kalmamış Nejat
| Ecemm tarafından editlendi |
* Nejat
9.5.2015 12:54Biz ikimiz bir güI gibiyiz…güI dikensiz yapamazsa…dikende güIden vazgeçemez…
** asi kral
9.5.2015 11:32Selam abla .Hg. nbr nasilsin canim ablam ,
* YABANGÜLÜ
9.5.2015 11:18(u16) Benimle bir ömür geçer mi ki'' dedim. "Senle geçirmeye ömür yeter mi ?" dedi. -İşte bu bana bir ömür yetti .nes.
..253302533125332..25375 |
Geri
www.yabanguluchat.com © 2026 TURKUAZ
yabangulu1139@gmail.com