tiryaki 29.7.2015 20:44Ben Herkes gibi Değilde, Duam gibi Severim Seni... Kalbimden, Gönlümden Kopan Gizli Saklı Sözler gibi, Kim Duasını Sevmeden DİLER Kİ.... ?
tiryaki 29.7.2015 20:42Cennette avcundan su içmek" nasıl da kalbe hoş geliyor..
tiryaki 29.7.2015 19:52Ve sen. . . Ömrümün en güzel insanı !! Bu günün ertesinde.. ertesi günün ötesindesin ....