2.10.2015 15:30Bir deliye sormuşlar ,senin bir dünyan var mı diye ,deli de herkesin meraklı bakışları arasında der ki benim dünyam var ama deli halimle kurduğum tertemiz bir dünya.efkar.
2.10.2015 15:14hani o bakmaya doyamadığımız doğan güneş vardır ya ,işte onun önünü kaplayan kara bulutlar vardır , insanın düştüğü hatalar ve kararan hayatlar da öyle bir hale gelmiştir.tgul.
2.10.2015 14:15Selam canlar ben geldim nbr Nasılsıniz bakım
blade 1.10.2015 23:44..Sızlamayan, Özlemeyen, İnlemeyen, Yanmayan, Anmayan kalbin, _______TAŞ'tan ne farkı var ki..
blade 1.10.2015 23:35Yaralanıyorum mutlaka / dünyaya her uğradığımda..