GARİP1 ADAM 15.4.2016 22:58Sözün özü derdi ; minnet biL Cana Yare Can verki Can yar oLsun sana.. Can isen serini koy meydana.. KurbanLara bıçak tutmaz kurbanım..
GARİP1 ADAM 15.4.2016 22:57Yar adıyla başlayayım sözüme ; Gülsüz bağda bülbül ötmez kurbanım.. Sözü önce söyleyeyim özüme ; Yoksa kalpten kalbe gitmez kurbanım..
GARİP1 ADAM 15.4.2016 22:57Hizmet olmazsa nimet olmaz bu kesin Hem hizmet nimettir böyle bilesin.. Gayret et gönle gir benimdir desin Sultan kölesini atmaz kurbanım..
GARİP1 ADAM 15.4.2016 22:56Er olmak istéyen ser'inden geçer.. Bir saki elinden badeyi içer.. Seç deseler yar'in zehrini seçer.. Ağyarin baLını tatmaz kurbanım..
GARİP1 ADAM 15.4.2016 22:54Ne kadar kısa yazılmışsa bir şiir,, sevdası o kadar büyüktür yazanın.. Kelimelere boğmaz sevdasını yüreğinde yaşar ince ince.. Arada vurur efkarını kaleme.. Kalem yazar.. YAZAN ağlar..