Mobil wap chat sitemizden yararlanabilmek için lütfen Giriş yapınız ya da Kayıt olunuz.
Ziyaretçi Defteri
* GARİP1 ADAM
15.4.2016 22:58Sözün özü derdi ; minnet biL Cana
Yare Can verki Can yar oLsun sana..
Can isen serini koy meydana..
KurbanLara bıçak tutmaz kurbanım..
* GARİP1 ADAM
15.4.2016 22:57Yar adıyla başlayayım sözüme ;
Gülsüz bağda bülbül ötmez kurbanım..
Sözü önce söyleyeyim özüme ;
Yoksa kalpten kalbe gitmez kurbanım..
* GARİP1 ADAM
15.4.2016 22:57Hizmet olmazsa nimet olmaz bu kesin
Hem hizmet nimettir böyle bilesin..
Gayret et gönle gir benimdir desin
Sultan kölesini atmaz kurbanım..
* GARİP1 ADAM
15.4.2016 22:56Er olmak istéyen ser'inden geçer..
Bir saki elinden badeyi içer..
Seç deseler yar'in zehrini seçer..
Ağyarin baLını tatmaz kurbanım..
* GARİP1 ADAM
15.4.2016 22:54Ne kadar kısa yazılmışsa bir şiir,, sevdası o kadar büyüktür yazanın..
Kelimelere boğmaz sevdasını yüreğinde yaşar ince ince..
Arada vurur efkarını kaleme.. Kalem yazar.. YAZAN ağlar..
..252862528725288..25400 |
Geri
www.yabanguluchat.com © 2026 TURKUAZ
yabangulu1139@gmail.com