GaMZeLi 23.4.2016 17:09Hayat işte. Yüzümüz güldü de, yüreğimiz gülmedi hiç bizim. Mert olduk namertliği gördük. Vefalıydık, vefasızlığı yaşadık. Tutunduğumuz dallar elimize geldi, güvendiğimiz dağlara karlar yağdı. Sevdik söyleyemedik. Hep yanlış anlaşıldık. Hayat işte. Sınandık, aldandık, yüreğimiz yandı. Ve biz hep kaybettik; hayat kazandı. .si.
22.4.2016 10:01Sevgili Ey..! Sevgili.. En .! Sevgili Gül Peygamberim, Ümmetin Sana Selam Gönderince, Allah(c.c)`ın Melekleri Bu Selamı Alır Sana İletirlermiş, Öyle İse: Es-selamu aleyke Ya Rasulallah Es-selamu aleyke Ya Habiballah Es-selamu aleyke Ya Nebiyallah Selam Sana Ey Gül-i Rana !... hayirli sabahlar cumamiz mubarek olsun