Mobil wap chat sitemizden yararlanabilmek için lütfen Giriş yapınız ya da Kayıt olunuz.
Ziyaretçi Defteri
* YABANGÜLÜ
14.5.2016 21:18(u16) Bir yerlere varmak için önce kendine uğramalı insan.
Çünkü insanın gideceği bütün yollar, kendinden geçer...
La Edri
* YABANGÜLÜ
14.5.2016 19:55(u16) Mektuplar aldım sevindim,
Birinde denmiş geliyorum
Öbüründe yazılmış geleceğim.
Bekledim bekliyorum.(Özdemir Asaf)
* YABANGÜLÜ
14.5.2016 19:54(u16) Sevdiğim !
Çaresizliğimden gayrı hiçbir kabahatim yok benim...
Ahmed Arif
* YABANGÜLÜ
14.5.2016 19:53(u16) Her insan yapmadıgı tüm iyiliklerden
suçludur.
Voltarie
* YABANGÜLÜ
14.5.2016 19:49(u16) "Ne iş yaparsın?" dedi.
''Hamalım ben'' dedim.
"Nasıl yani ?"dedi,
''Elimden tutmasını bilenin yüreğini taşırım'' dedim.
Sunay AKIN
..252652526625267..25411 |
Geri
www.yabanguluchat.com © 2026 TURKUAZ
yabangulu1139@gmail.com