Mobil wap chat sitemizden yararlanabilmek için lütfen
Giriş yapınız
ya da
Kayıt olunuz
.
Ziyaretçi Defteri
14.5.2016 21:18
(u16) Bir yerlere varmak için önce kendine uğramalı insan.
Çünkü insanın gideceği bütün yollar, kendinden geçer...
La Edri
14.5.2016 19:55
(u16) Mektuplar aldım sevindim,
Birinde denmiş geliyorum
Öbüründe yazılmış geleceğim.
Bekledim bekliyorum.(Özdemir Asaf)
14.5.2016 19:54
(u16) Sevdiğim !
Çaresizliğimden gayrı hiçbir kabahatim yok benim...
Ahmed Arif
14.5.2016 19:53
(u16) Her insan yapmadıgı tüm iyiliklerden
suçludur.
Voltarie
14.5.2016 19:49
(u16) "Ne iş yaparsın?" dedi.
''Hamalım ben'' dedim.
"Nasıl yani ?"dedi,
''Elimden tutmasını bilenin yüreğini taşırım'' dedim.
Sunay AKIN
..
25265
25266
25267
..
25411
Geri
www.yabanguluchat.com © 2026
TURKUAZ
yabangulu1139@gmail.com