15.5.2016 19:28(u16) İyi günlere inanıyorsan, Üstelik hava da güzelse, YAŞAMAK güzel şey, Çok güzel şey doğrusu... Melih Cevdet Anday.
15.5.2016 15:33(u16) "Mutluluğa giden iki yol; Kendinden çok şey, Başkalarından az şey bekle."
15.5.2016 15:29(u16) (¯`v´¯) .`•.¸.•´ ★Huzur sarmaşık gibidir, Bireyde başlar, Evi sarar, Sokağa yayılır, Dünyaya yansır.
15.5.2016 15:26(u16) (¯`v´¯) .`•.¸.•´ ★ ¸.•´.•´¨) ¸.•¨) ... (¸.•´(¸.•´ ♡ Gözün Sevgiliye Hasret İse Her Anın Nazlı Geçer... Sevgi Muhabbet Yoksa, Gülüşün Hazan Saçar... İki can Bir Olunca, Benlik Aradan Çıkar, Gönül Sevgiliyi Bulmuşsa, Kuru Dal Bile Çiçek Açar...♡ ♡ _________H.Z. MEVLANA
15.5.2016 15:25(u16) Yüreğimin götürdüğü yerler çok yordu beni... Artık kafama göre takılıyorum.