17.5.2016 15:59(u16) Keşke bir NEFES olsaydım Sen içine çekince sende kalsaydım...!!!! _____Hep içinde yada yanında olsaydım YANMAK pahasına...!!! ____Keder ve Derin keyfine hafif bir NEFES olsaydım...!! _____Bir parça duman olsaydım da CİĞERİNE dolsaydım...!!! ____YANINDA olsaydım da varsın " BİR AVUÇ KÜL " olsaydım Derya | YABANGÜLÜ tarafından editlendi |
17.5.2016 15:55(u16) “ Sağlık” En Büyük Hediyedir. “Tok Gözlülülk “ en büyük Zenginlik, “Güven” En büyük akrabalık, “Sevgi” ise en büyük Mutluluktur. Her nefes alışınız sağlık, mutluluk, sevgi, huzur dolu olsun. Mutlu Bir Gün Dileğiyle :)
17.5.2016 15:52(u16) _______........Özlemleri........ _______Bitmeyen içten dostluklara _______bir yıldız gibi _______parlayan mutluluğa _______Sevgi dolu gönüllere _______selam olsun.