Mobil wap chat sitemizden yararlanabilmek için lütfen Giriş yapınız ya da Kayıt olunuz.
Ziyaretçi Defteri
* YABANGÜLÜ
20.5.2016 01:42(u16) "Bizim kalbimiz hep kırıktır çocuk. Ama yine de eksik etmeyiz sol cebimizden umudu.."
~Nazım HİKMET~
* YABANGÜLÜ
20.5.2016 01:41(u16) Methetmek gibi olmasın kendimi ama
Yaşamım benim en güzel şiirim....
CAN Yücel
* YABANGÜLÜ
20.5.2016 01:31(u16) Sevdasında bencil; ama yüreğinde sağlam sevdiğim. Aklıma gelişini seveyim: ne güzel darma duman ediyorsun beni.
Nazım Hikmet Ran
* YABANGÜLÜ
20.5.2016 01:30(u16) Akla gelen başa gelir diyorlar ya, yalan!
Öyle olsa, milyonlarca sen düşerdi başıma.
- Cemal Süreya
* YABANGÜLÜ
20.5.2016 01:29(u16) Ülkenin, farklı şehirleriydik. ben sürgün yeri,
sen başkent. İlk isyan hep sende başlardı.
Cezasını çekmek hep bana kalırdı.
Can Yücel
..252542525525256..25412 |
Geri
www.yabanguluchat.com © 2026 TURKUAZ
yabangulu1139@gmail.com